Дата набрання чинності Публічного договору-приєднання (публічна оферта) – 30.08.2025 року.

Публічний договір (оферта) на використання послуг (сайт)

Фізична особа – підприємець Андрущенко Галина Сергіївна, публікуючи цей Договір про надання інформаційно-консультаційних послуг, пропонує фізичним особам або юридичним особам, від імені яких діє уповноважений представник, отримати послуги, передбачені цим Договором, про наступне:

1.ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ

1.1. Договір -  публічний договір з використання послуг Сайту, що є публічною офертою відповідно до статей 633 і 634 Цивільного кодексу України.

1.2. Виконавець - ФОП Андрущенко Галина Сергіївна.

1.3. Відвідувач Сайту – будь-яка особа, яка має доступ до Сайту та переглядає його вміст, не використовуючи при цьому платні Послуги Виконавця

1.4 Замовник - фізична особа чи юридична особа, відвідувач Сайту, яка має намір отримати Послуги, виконала умови 3.5.1. цього Договору та здійснила оплату замовлення Послуг. 

1.5. Контент - інформаційні, текстові, аудіовізуальні твори, сценарії, графічні зображення та інші цифрові об’єкти, розміщені на Сайті або надані Виконавцем у рамках надання Послуг.

1.6. Матеріали - методичні та інформаційні ресурси, що використовуються для надання Послуг які можуть містити текстову, графічну, аудіовізуальну інформацію та інші дані.

1.7. Послуги - індивідуальні послуги (консультація зі створення навчання, аудит та вдосконалення програми/навчального продукту, менторська сесія для кар’єри у сфері неформальної освіти та навчання), які зазначені на Сайті та надаються Виконавцем.

1.8. Сайт - веб-сайт andrushchenko.com.ua

1.9. Сторони - Замовник та Виконавець

2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1. Використовуючи Сайт Відвідувач та замовляючи Послуги, Замовник автоматично приймає правила і умови, викладені в цьому Договорі. Якщо Відвідувач та Замовник не згоден із цими умовами, він зобов’язаний припинити використання Сайту.

2.2. Матеріали, розміщені на Сайті, а також цей Договір є публічною офертою відповідно до статей 633 і 634 Цивільного кодексу України. 

3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. За умовами цього Договору Виконавець зобовʼязується надати Замовнику Послуги, а Замовник зобов’язується їх оплатити згідно з умовами, викладеними у цьому Договорі.

3.2. Процедура замовлення Послуг здійснюється наступним чином:

3.2.1.  Замовник на Сайті обирає необхідну послугу.

3.2.2. Через функцію “Записатись на консультацію”, «Записатись на менторську сесію», Замовник заповнює форму із запитаннями, що дозволяє Виконавцю краще підготуватися до проведення консультації.

3.2.3. Після заповнення форми, обирається зручний для Замовника день та час проведення Послуги

3.2.4. Оплата послуги здійснюється онлайн за реквізитими Виконавця.

3.3. Факт оплати Замовником Послуг свідчить про безумовне прийняття Замовником умов, визначених цим Договором.

3.4. Вартість Послуги визначається Виконавцем. Вартість кожної Послуги зазначена на Сайті або розраховується індивідуально залежно від обсягу, часу та обʼєму роботи, необхідної для її виконання замовлення.

3.5. Укладення цього Договору означає, що Замовник, у необхідній для нього мірі, ознайомився з умовами цього Договору, розміщеного за адресою:  andrushchenko.com.ua

4. ПРАВА ТА ОБОВ`ЯЗКИ СТОРІН

4.1. Сторони зобов’язуються належним чином користуватись своїми правами та виконувати свої обов’язки, що випливають та прямо чи опосередковано пов’язані з цим Договором.

4.2. Виконавець зобов'язаний:

4.2.1. Надавати Замовнику послуги згідно з умовами цього Договору

4.2.2. У разі неможливості виконання своїх зобов’язань відповідно до умов цього Договору, своєчасно повідомити Замовника про таке, а також вчинити відповідні дії щодо усуненні перешкод для виконання зобов’язань по цьому Договору.

4.2.3. Інформувати Замовника про Послуги та умови їх надання.

4.3. Виконавець має право:

4.3.1. Залучати до виконання своїх зобов’язань за Договором третіх осіб, при цьому залишаючись відповідальним перед Замовником за результати їх роботи як за свої власні.

4.3.2. Переносити заплановану консультацію, з одного дня на інший, але вчасно попередивши Замовника не менше, ніж за 1 добу (24 години).

4.3.3. Вносити в односторонньому порядку зміни до цього Договору, а також умов та вартості Послуг з попередньою публікацією на Сайті. Нова редакція набирає чинності з моменту публікації, якщо інше не буде зазначено.

4.3.4. Відмовити у наданні Послуги та повернути кошти, якщо під час попереднього контакту із Замовником з’ясується, що запит клієнта виходить за межі компетенції Виконавця та не дозволяє надати ефективну допомогу. Таке рішення приймається на розсуд Виконавця, і кошти повертаються повністю.

4.3.5. Відмовити в наданні послуг Замовнику без пояснення причин, повернувши йому сплачені кошти.

4.3.6. Інші права відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору.

4.4. Замовник зобов'язаний:

4.4.1. Вчасно та в повному обсязі проводити розрахунки з Виконавцем шляхом 100% передоплати Послуги відповідно до умов Договору.

4.4.2. Користуватися Послугами відповідно до правил, опублікованих на Сайті Виконавця та умов цього Договору.

4.4.3. Не розголошувати третім особам інформацію, отриману в період надання Послуг, та будь-яку іншу конфіденційну інформацію.

4.4.4. Будь-які Матеріали, отримані Замовником від Виконавця в рамках послуг, що надаються, можуть використовуватися Замовником тільки в особистих цілях і не можуть передаватися третім особам чи транслюватися на широкий загал. Замовнику забороняється відтворювати, повторювати та копіювати, продавати та перепродавати матеріали, надані Виконавцем у рамках наданих Послуг.

4.4.5. Надавати всю необхідну інформацію для виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Договором, в тому числі, доступ до персональних даних.

4.5. Замовник має право:

4.5.1. Оформити замовлення Послуг, зазначених у відповідному розділі Сайту Виконавця.

4.5.2. Вимагати від Виконавця надання якісних Послуг своєчасно та відповідно до умов цього Договору.

4.5.3. Отримувати необхідну і достовірну інформацію про Послуги Виконавця та порядок їх надання.

4.5.4. Замовник має право на повернення коштів за замовлену Послугу, якщо повідомить Виконавця про відмову від консультації не пізніше, ніж за 48 годин до запланованої дати проведення консультації. У такому випадку поверненню підлягає повна оплата Замовлення.

4.5.5. Інші права відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору.

5. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ, УМОВИ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

5.1. Замовник здійснює оплату Послуги за тарифами, які встановлюються Виконавцем та розміщені у відповідному розділі про Послуги на Сайті Виконавця або узгоджується індивідуально із Замовником. 

5.2. Замовник на свій розсуд обирає Послугу, із передбачених діючих, відповідно до якої він буде здійснювати оплату. Виконавець залишає за собою право змінювати встановлені тарифи у разі зміни ринкових умов або за інших суттєвих обставин. 

5.3. Оплата за замовлення Послуг здійснюється за допомогою платіжного сервісу WayForPay або за реквізитами вказаними на Сайті Виконавця, на умовах 100% передоплати. 

5.4. Ціни можуть бути зазначені у євро та/ або гривні. Валюта платежу - гривня. У разі оплати в іншій валюті конвертація здійснюється за курсом, визначеним платіжним сервісом на момент оплати.

5.5. Замовник самостійно обирає необхідну Послугу, перевіряє правильність вибору та натискає кнопку «Замовити».

5.6. Далі Замовник заповнює спеціальну форму із запитаннями, що дозволяє Виконавцю краще підготуватися до проведення консультації.

5.7. Після заповнення форми через функцію “Записатись на консультацію”, «Записатись на менторську сесію» на Сайті, Виконавесь звʼязуцється із Замовником і Замовник обирає зручний для себе день та час проведення Послуги.

5.8. Якщо оплата Послуги здійснюється онлайн за допомогою платіжної системи WayForPay. Оплата регулюється правилами платіжного сервісу, банку (в тому числі банку-емітента картки Замовника) та інших учасників платежів. Виконавець не здійснює обробку операцій по банківських картках. У разі помилок або відмов в оплаті Замовник має звернутися до банку-емітента картки або представника платіжної системи.

5.9. Датою належного виконання Замовником зобов'язань в частині оплати Послуг (дата платежу) вважатиметься дата зарахування банківською установою грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у платіжних реквізитах публічного договору.

5.10. Якщо Замовник не з’являється на заплановану зустріч (консультацію), така Послуга вважається виконаною, а оплата не повертається. За згодою Сторін, запланована зустріч може бути перенесена. 

5.11. Після проведення Послуги, повернення коштів не здійснюється.

5.12. Замовник несе відповідальність за надання достовірних даних. Будь-яка оплата, здійснена Замовником або третіми особами з використанням персональних даних та платіжних засобів Замовника, вважається здійсненою самим Замовником.

5.13. Ціна Послуги не включає комісійні збори банків і платіжних систем, які Замовник зобов’язується сплатити за свій рахунок. Розмір додаткових зборів повідомляється відповідним банком або платіжною системою.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

6.1. За невиконання або неналежне виконання умов цього Договору Виконавець та Замовник несуть відповідальність, передбачену цим Договором та чинним законодавством України.

6.2. Виконавець не несе відповідальності за невідповідність наданих Послуг очікуванням Замовника. При цьому суб'єктивна негативна оцінка Замовником наданих Виконавцем Послуг не є підставою вважати Послуги не наданими або наданими неналежним чином.

6.3. Жодна інформація, матеріали та/або консультації, що надаються Виконавцем у рамках надання Послуг за цим договором, не можуть розглядатися як гарантії. Прийняття рішень на основі всієї наданої Виконавцем інформації знаходиться у винятковій компетенції Замовника. Замовник бере на себе повну відповідальність та ризики, пов'язані з використанням інформації та матеріалів, наданих Виконавцем у рамках виконання своїх зобов'язань за цим Договором.

6.4. У разі порушення Замовником умов Договору Виконавець звільняється від виконання взятих на себе за цим Договором зобов'язань.

6.5. Усі суперечки та розбіжності, що виникли щодо виконання умов цього Договору, підлягають вирішенню шляхом переговорів на підставі письмової заяви (претензії) Замовника.

6.6. Виконавець після отримання від Замовника, направленої як на пошту вказану на Сайті так і через чат, послуг заяви (претензії) зобов'язаний протягом 10 (десяти) днів задовольнити заявлені вимоги або направити Замовнику мотивовану відмову.

6.7. У разі якщо суперечка, яка виникла, не буде врегульована в претензійному порядку, Замовник або Виконавець має право звернутися до суду за місцезнаходженням Виконавця.

6.8. Замовник послуг гарантує, що всі умови цього Договору зрозумілі, і він приймає їх безумовно і в повному обсязі.

7.ФОРС-МАЖОР

7.1.Виконавець та Замовник звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань за цим Договором, якщо це стало наслідком обставин непереборної сили, що виникли після набуття чинності цим Договором внаслідок подій надзвичайного характеру, які не могли бути передбачені та яким неможливо було запобігти.

 

8.ТЕРМІН ДІЇ, ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА 

ДОПОВНЕНЬ ДО ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ

8.1. Термін дії Договору - необмежений.

8.2. Починає діяти з моменту розміщення на Сайті.

8.3. Зміни вносяться виключно на розсуд виконавця.

8.4. Після оплати Послуг вважається що діє та редакція яка діяла на момент оплати.

8.5. Договір вважається автоматично припиненим (розірваним) у випадках, коли:

8.5.1. Замовник в повному обсязі скористався Послугами Виконавця, за які була внесена оплата;

8.5.2. Замовник не скористався Послугами Виконавця з власної ініціативи.

9. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

9.1  Замовник, надаючи свої персональні дані при заповненні форм на Сайті та/або під час оформлення замовлення Послуг, надає Виконавцю згоду на обробку, зберігання та використання таких даних з метою надання Послуг, виконання умов цього Договору та комунікації з Замовником.

9.2. Виконавець збирає та обробляє персональну інформацію, яку Замовник надає самостійно під час реєстрації, оформлення замовлення та заповнення форми із запитаннями для попередньої підготовки до консультації.

9.3. Обробка персональних даних здійснюється відповідно до Закону України від 1 червня 2010 № 2297-VI «Про захист персональних даних» та умов цього Договору.

9.4. Персональні дані збираються та обробляються з метою:

• надання Замовнику доступу до Сайту та індивідуальних Послуг;

• обробки замовлень Замовника;

• інформування Замовника (у тому числі шляхом розсилання рекламних матеріалів);

• здійснення інших дій, пов’язаних із виконанням цілей, зазначених у цьому пункті.

9.5. Політика конфіденційності та обробки персональних даних, визначена цим Договором, застосовується винятково до Сайту. При переході Замовник на веб-ресурси або сервіси третіх осіб (зокрема, платіжну систему WayForPay) Замовник керується політикою конфіденційності відповідного ресурсу.

9.6. При реєстрації та оформленні замовлення Замовник надає такі дані: прізвище та ім’я, електронну адресу та іншу інформацію, зазначену на Сайті. Замовник зобов’язаний самостійно перевіряти достовірність наданої інформації.

9.7. Виконавець має право передавати персональні дані Замовника третім особам, якщо така передача необхідна для виконання зобов’язань за цим Договором або для захисту прав та законних інтересів Виконавця, а також третіх осіб у випадку порушення Замовником умов цього Договору.

10. ЗАХИСТ АВТОРСЬКИХ ПРАВ

10.1. Сукупність інформації, текстів, графічних елементів, дизайну, зображень, фото та відеоматеріалів та інших результатів інтелектуальної діяльності, викладених за адресою andrushchenko.com.ua захищена авторським правом, та іншими правами на результати інтелектуальної діяльності. Зазначені права є дійсними та охороняються в усіх формах, на всіх носіях та щодо всіх технологій, як існуючих у даний час, так і розроблених чи створених згодом.

10.2. Усі права на Сайт належать Виконавцю, а права на Контент (у тому числі аудіовізуальні твори, сценарії, тексти, графічні зображення) є та залишаються інтелектуальною власністю Виконавця або його ліцензіарів. Сайт та Контент є об’єктами інтелектуальної власності та захищаються відповідно до законодавства України.

10.3. Виконавець не надає Замовнику права на відтворення, продаж, оренду, відчуження, публічний показ, публічне сповіщення чи інше поширення Контенту.

10.4. Виконавець не надає Замовнику права на внесення доповнень, модифікацій або будь-яких інших змін до матеріалів, що використовуються для надання індивідуальних Послуг (включно з форматами консультацій, та іншими методичними матеріалами), якщо це призначено для їх подальшого публічного розповсюдження або комерційного використання.

10.5. Замовник має право використовувати Контент виключно в особистих некомерційних цілях. Зокрема, Замовник може редагувати, модифікувати або доповнювати матеріали для власного користування, проте таке використання не надає права на подальше поширення, продаж, оренду або інше використання з комерційною метою, а також не передбачає передачу зазначених прав третім особам.

10.6. Якщо Контент відтворюється шляхом публічного показу, у тому числі в розважальних закладах або на інших заходах, відповідальність за таке порушення згідно із законодавством України несуть організатори такого показу.

10.7. У разі порушення Замовником положень цього Договору, що стосуються захисту авторських прав Виконавця, останній має право вимагати, а Замовник, зобовʼязаний сплатити штраф в десятикратному розмірі від вартості Послуги, а також компенсацію всіх заподіяних збитків, включаючи втрачену вигоду.

 

11. ДАНІ ВИКОНАВЦЯ

ФОП Андрущенко Галина Сергіївна

Акціонерне товариство УНІВЕРСАЛ БАНК

МФО - 322001

IBAN – UA443220010000026006350111187

Отримувач платежу – Андрущенко Галина Сергіївна

Електронна пошта: and.halyna@gmail.com

Сайт: andrushchenko.com.ua